Vrei un mărțișor de la mine? :)

Publicat pe

martieAh, Fetelor, de când aștept ziua asta! La mulți ani, că-i din nou primăvară, da? 🙂 Am un zâmbet larg de sărbătoare și vi-l ofer drept Mărțișor, PE TOT!!! 🙂

Piesa lui Tudor Gheorghe am mai postat-o și cu fix 3 ani în urmă. „Au înnebunit salcâmii”, iar eu odată cu ei. Mereu mi se întâmplă când vine primăvara. E anotimpul meu preferat. Alături de vară, toamnă și iarnă, cred. 🙂

1 Martie. Vă vine să credeți??

„Au înnebunit salcâmii

De atâta primăvară,

Umblă despuiați prin ceruri

Cu tot sufletu-n afară.

………………………………..

Nu-mi vezi sufletul cum iese

În haotice cuvinte,

Au înnebunit salcâmii

Și tu vrei să fiu cuminte?”

61 de gânduri despre „Vrei un mărțișor de la mine? :)

    Poteci de dor a spus:
    Martie 1, 2014 la 2:17 am

    Am ajuns prima, iau prima mărţişor! 😛 Mulţumim!

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:13 pm

      Să-l porți cu plăcere toată primăvara! 🙂

    mdany70 a spus:
    Martie 1, 2014 la 7:20 am

    Mercy,dar zimbetu…….unde e?

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:14 pm

      Ia uite-l: 🙂
      Mai larg nu încape pe blog. Dar am, să știi. 🙂

        mdany70 a spus:
        Martie 1, 2014 la 11:56 pm

        AAAA,cred, se transmite pe pagina ta ,de la prima ochire,dar ma refeream la cel natural.

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 6:39 pm

          Pe-ăla natural ți l-aș da pe mail, da’ nu pot să-l încarc, nu știu de ce. 🙂

    Irina a spus:
    Martie 1, 2014 la 10:25 am

    Multam fain de martisor 🙂
    Iubesc mirosul florilor de salcam, al florilor de iasomie, Mana Maicii Domnului si al florilor de tei. Nu ma pot satura de ele. In fiecare primavara, eu si familia mea mergem in locuri cu salcami, pentru a ne relaxa, a simti ca traim. Iubesc viata pana la lacrimi, vorba cantecului. 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:15 pm

      Și eu iubesc să mă îmbăt de parfumul primăverii. 3 luni fac asta în fiecare an. 🙂

    Mala a spus:
    Martie 1, 2014 la 11:43 am

    Doc, un zimbet-martisor si de la mine pentru tine sa fie ! Si-acelasi cintec drag, cu dedicatie pentru sufletele dragi care ne sunt alaturi si care ne lasa sa innebunim alaturi de salcimi!

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:15 pm

      Mulțumesc, Mala! Ce mărțișoare frumoase ne-au ieșit anul ăsta!… 🙂

    illusion a spus:
    Martie 1, 2014 la 2:50 pm

    Mersi de mărţisor! O primăvară frumoasă!

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:16 pm

      Cu maximă plăcere! O primăvară de poveste și ție! 🙂

    O fată a spus:
    Martie 1, 2014 la 4:34 pm

    vreau, cum sa nu vreau?

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:16 pm

      Ai vrut, gata, ești servită! 🙂

    ane a spus:
    Martie 1, 2014 la 4:44 pm

    O primăvară fericită !

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:17 pm

      Mulțumesc asemenea, Ane! Să te bucuri de anotimpul ăsta frumos așa cum merită și cum meriți! 🙂

        ane a spus:
        Martie 1, 2014 la 11:22 pm

        Multumesc! ( maine noapte vom afla castigatorul oscarului – cel mai bun film) 🙂

          drstoica a răspuns:
          Martie 1, 2014 la 11:28 pm

          Pariem pe câte cineva? 🙂

            ane a spus:
            Martie 1, 2014 la 11:42 pm

            12 ani de sclavie, Gravity 🙂

              drstoica a răspuns:
              Martie 1, 2014 la 11:49 pm

              Care din ele două? 🙂 Eu merg pe mâna lui Wolf. 🙂 Deși, cred că Nebraska mi-a plăcut cel mai mult.

                ane a spus:
                Martie 1, 2014 la 11:51 pm

                12 ani de sclavie.

                  drstoica a răspuns:
                  Martie 2, 2014 la 6:40 pm

                  Vorbim mâine dimineață, pe la 7. 🙂

                    ane a spus:
                    Martie 2, 2014 la 7:02 pm

                    ok 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 8:14 pm

                      A, sau Her. Mi-a plăcut ca de Oscar. 🙂
                      La pariuri, favorit e filmul tău. Și pe 2 e Gravity, pe care nu m-aș supăra dac-ar lua.

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 8:48 pm

                      Unii au alte pareri uite:American “Hustle”.preferatul publicului
                      „Lupul din Wall Street” Martin Scorsese
                      „Nebraska .

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 8:53 pm

                      Eu ziceam de casele de pariuri. 🙂 „12 Years a Slave” are cotă 1 și ceva, față de Philomena ori Nebraska, de 251. Uneori, pariorii știu ei mai bine ce se discută în culise. Vedem peste câteva ore. 🙂

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 9:03 pm

                      ..am citi si eu despre faptul ca americani au decis, inca de ieri castigatorul, acela ar fi ” 12 ani de Sclavie” 🙂 La Eurovision am pariat pe Paula Seling ,prietena mea a facut clatite, drept pedeapsa 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 9:10 pm

                      A, mâine dimineață te apuci de clătite dacă nu…? 🙂

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 9:21 pm

                      … nu am pariat 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 9:51 pm

                      Pariem? Că mi-e o poftă!… 😀

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 10:21 pm

                      ..daca nu castig eu, iti postez o clatita si invers 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 10:58 pm

                      Mi-o postezi rulată sau ne? 🙂

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 11:05 pm

                      🙂 🙂

                      ane a spus:
                      Martie 3, 2014 la 7:11 am

                      Sunt buna nu?! 🙂 🙂 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 3, 2014 la 8:08 am

                      Clar! Ce-i al tău e pus deoparte. 🙂

                      ane a spus:
                      Martie 2, 2014 la 8:53 pm

                      „Lupul din Wall Street – Mârlanul american, despre parveniții de peste noapte…E opulent și plin de exagerări morale și de situație. Magistral interpretat și bine filmat.
                      Dacă din film se scoate cuvântul „f..k” pelicula ajunge de scurt metraj și filmul aproape mut. 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Martie 2, 2014 la 8:56 pm

                      Dacă autorul recenziei se mai uită o dată, mai descoperă 3-4 cuvinte diferite și-și schimbă părerea. 🙂

    Andreotti a spus:
    Martie 1, 2014 la 5:33 pm

    Daaaaaa, vreau un mărțișor!! 😛
    Mulțumim, Doc! Să-ți fie primăvara plină de bucurii!

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:18 pm

      Iată, la alegere, special pentru tine! 🙂 O primăvară cu parfum de fericire să ai! 🙂

    OrhiKamyDeea a spus:
    Martie 1, 2014 la 7:28 pm

    Eu imi primesc martisorul de la tine? 😀

      drstoica a răspuns:
      Martie 1, 2014 la 11:19 pm

      Nu l-ai luat încă?! Să-l iei, că l-am pregătit cu drag! 🙂

        OrhiKamyDeea a spus:
        Martie 1, 2014 la 11:36 pm

        Multumesc, Catalin! Dragul e reciproc 😉

    Bursucel a spus:
    Martie 2, 2014 la 12:15 am

    Măi, și cât am rătăcit până să ajung la tine! 😳
    Frumos Mărțișor…Ai tu un stil aparte de-a face daruri…
    Spun Mulțumesc! și Să-ți fie Primăvara asta numai Zâmbet!, că meriți! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 6:43 pm

      Mulțumesc și eu, Doina! Mult! Și să ai, la fel cum îmi dorești tu mie, o primăvară croită cu mult bun gust și zâmbet din belșug, exact așa ca pentru tine! 🙂

        Bursucel a spus:
        Martie 2, 2014 la 6:47 pm

        Hehe… ia uite cum mi-ai sporit tu rezerva de zâmbete cu încă un butoi! 😎

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 6:48 pm

          Sunt proaspete, sunt frumoase, le tot văd la tine de când te știu pe bloguri. 🙂

            Bursucel a spus:
            Martie 2, 2014 la 6:50 pm

            Daa, sunt exact așa cum trebuie să fie zâmbetele! Perfecte, aș putea spune… 😉

              drstoica a răspuns:
              Martie 2, 2014 la 6:51 pm

              Dă-le voie să curgă la infinit, că numa’ bine-aduc în jur! 🙂

                Bursucel a spus:
                Martie 2, 2014 la 6:53 pm

                N-aș avea câștig de cauză de-aș încerca să le opresc, știu eu ce spun! 🙂

                  drstoica a răspuns:
                  Martie 2, 2014 la 7:05 pm

                  Și eu știu. Cred. 🙂

    Ana a spus:
    Martie 2, 2014 la 8:19 am

    Eu vin azi , ca-s mai smechera…. 😀 😀 😀
    Multumesc frumos de martisor , de superba melodie si am sa trec si pentru martagusul special de sambata viitoare! 😛 😉
    O duminica placuta sa ai si o noua saptamana ce vine,cu multe realizari! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 6:45 pm

      Poți veni în fiecare zi. Mie-mi place să cred că 1 martie nu s-a terminat încă. Ține măcar până sâmbăta viitoare. 🙂
      Să-ți fie noua săptămână de nerefuzat! Ideală! 🙂

        Ana a spus:
        Martie 2, 2014 la 7:43 pm

        Multumesc frumos! 😊

    july a spus:
    Martie 2, 2014 la 10:15 am

    Doc, auzi martisorul cum canta ? Multumesc, si o primavara superba si tie !

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 6:46 pm

      Aud, aud, dar poți să-l dai și mai tare! 🙂
      Mulțumesc și eu.

    incredibleyoung a spus:
    Martie 2, 2014 la 7:52 pm

    Și ție ,o primăvară minunată !

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 8:00 pm

      Îți dai seama că-ți mulțumesc la fel! 🙂

        incredibleyoung a spus:
        Martie 2, 2014 la 8:02 pm

        Păi daaa… meritați și voi la fel de mult să primiți urări în luna așa zisă a femeilor .:) Le meriți pe deplin , ne inspiri cu articolele tale .

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 8:04 pm

          🙂 Sper.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

