Puterea de a deveni Tu

Publicat pe

Paulo-CoelhoPe măsură ce gradul de atașament față de lucruri, de convingeri, de idei și de oameni din viața noastră crește, întrebarea “cine sunt eu?” va primi tot mai des răspunsuri potrivite întrebării “ce sunt eu?”.

„Suferința apare atunci când așteptăm ca ceilalți să ne iubească în felul dorit de noi.” Paulo Coelho.

În realitate, nu depindem de ceilalți. Ei sunt doar o continuare a noastră. Fii fericit cu tine însuți, e o prioritate! Când vor simți asta, ceilalți se vor apropia de tine și-ți vor admira, împărtăși, continua fericirea!

Ține minte: greșelile pe care le faci nu te definesc! Doar te ghidează.

12 gânduri despre „Puterea de a deveni Tu

    Mirela a spus:
    Iunie 2, 2014 la 6:38 pm

    Pe mine nu ma ghideaza, ma istovesc. Hai ca azi zici ca-s tot Gica Contra la tine aici… :))) iarta-ma, stii ca nu e cu rautate, doar ma simt bine la tine pe blog si de aceea imi permit 🙂

      drstoica a răspuns:
      Iunie 2, 2014 la 6:58 pm

      Nu e nicio supărare, Mirela, nu-ți închipui așa ceva. De-aia scriu pe-aici, pentru ca oamenii să îndrăznească să se întrebe, să își răspundă, să se descopere… Eu însumi fac asta.
      Greșeșile ne tot istovesc, ne trimit pe fundul prăpastiei până ce acceptăm că mai există și alte moduri de a privi lucrurile în afară de alea în care ne-am blocat noi, cu încăpățânare, că realitatea obiectivă nu ne aparține, că ceilalți au tot dreptul să trăiască după regulile lor, așa cum noi avem tot dreptul să trăim după regulile noastre. A-ți refuza întrebările, răspunsurile, chiar dacă-ți par deranjante, a-ți refuza noile soluții, în dauna găsirii permanente a vinovaților, și a-ți refuza acceptarea sunt tot atâtea motive care te pot ține pe loc sau chiar mai rău.

        Mirela a spus:
        Iunie 2, 2014 la 7:05 pm

        Ma uitam la filmul ala cu Marigold, cu replica tanarului indian care zicea ca pana la urma totul se sfarseste bine. M-a impresionat mult ideea si in final am conchis asa : el are dreptate pentru ca asa si e, fie iti va fi bine pentru ca iese cum ai dorit, fie nu iese asa, dar la final iti trece. Adica atunci cand te simti bine, desi ai fost invins, inseamna ca ti-a trecut supararea. Iar daca te simti inca rau pentru esec, asta e pentru ca inca nu s-a terminat, in mintea ta, episodul. Si astfel , dupa ce fie reusesti, fie se stinge durerea, tu la final esti bine. Logic si adevarat, difera doar durata.

          drstoica a răspuns:
          Iunie 2, 2014 la 7:10 pm

          „Orice poveste reală are un final fericit. Dacă nu e fericit, înseamnă că nu e finalul.” 🙂 E proverb indian. Eu cred atât de tare în el… pentru că viața îmi demonstrează zilnic, în mod incredibil, cât adevăr conține!

            Mirela a spus:
            Iunie 2, 2014 la 7:15 pm

            Dar e si cum am zis eu, nu ? Adica nu e musai sa fie cum vrei, ci sa fii eliberat chiar daca nu ti-a iesit miscarea, si sa se incheie astfel. Ca altminteri sunt destule povesti neimplinite, si totusi omul trece peste, ca n-are incotro. Si zambeste iar intr-o zi, iar ala e semnul ca s-a incheiat. (Eu tot caut portite, dupa cum vezi 😀 ).

              drstoica a răspuns:
              Iunie 2, 2014 la 7:23 pm

              Este exact așa cum ai zis tu! Dacă te împaci cu tine însăți, indiferent de situație, se cheamă că s-a întâmplat finalul fericit.
              Mințile noastre atrag întotdeauna lecțiile care să ne învețe pe noi ceea ce avem mai mare nevoie, fiecare în parte, după caz. Când ai reușit să treci ușor, înțelept, cu zâmbetul pe buze peste o anume situație, rezultă că lecția aia nu va mai apărea în viața ta, că oameni de genul nu te vor mai afecta niciodată.
              E fantastică mintea omului, cu tot acest potențial pe care încearcă să ni-l facă devenit conștient!

                Mirela a spus:
                Iunie 2, 2014 la 7:30 pm

                Nu stiu…. mie mi s-a parut de cateva ori in viata mea ca mai vazusem filmul ala si nu ma ajuta cu nimic. Eu nu-s adepta ideii ca nimic nu e intamplator, eu cred ca multe sunt inutile iar rostul meu e, eventual, de a mai invata pe cineva sa se poarte si sa nu mai repete o anume greseala alta data cu altcineva. Ca am obiceiul sa spun clar ce e rau, nu simulez si nu disimulez stari.
                Desi din ce vad, doar asa ai de castigat, adesea.

                  drstoica a răspuns:
                  Iunie 2, 2014 la 7:32 pm

                  E părerea ta, eu mă opresc aici. 🙂

                    Mirela a spus:
                    Iunie 2, 2014 la 7:33 pm

                    Ok, ne oprim aici, mai vedem alta data.

                    Mirela a spus:
                    Iunie 2, 2014 la 8:35 pm

                    Uneori simti ca te micsorezi si te chircesti, in loc sa infloresti. Fara niciun motiv serios, de fapt. Adica situatia nu se bazeaza pe nimic grav, dar ea asa e.

                      drstoica a răspuns:
                      Iunie 2, 2014 la 9:20 pm

                      Așa e, dar ceea ce simți se întâmplă în virtutea inerției educate de-a lungul timpului. Fiindcă realitatea de care vorbești arată EXACT așa doar în mintea ta. În mintea celuilalt e o altă realitate, în mintea mea e o altă realitate… Dacă vrei mai bine, schimbi. Dacă nu schimbi, rămâi în situația actuală, indiferent cum e ea, bună sau nu.

    Mirela a spus:
    Iunie 2, 2014 la 10:55 pm

    S-a schimbat de la sine oricum, pana la urma probabil toate isi urmeaza cursul firesc… si sanatos, chiar asa trist cum e. Dupa un timp nici macar nu-ti mai aduci aminte.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

