3D direct prin ochii tăi :)

Publicat pe Actualizat pe

sterSă ne jucăm puțin. Asta e o stereogramă. Un desen pe care, odată ce ți-ai fotofocusat privirea (în loc să o privești în mod obișnuit), o vei vedea 3D. Și va arăta, te asigur, mult mai frumos decât atunci când o vezi simplu.

Cum reușești așa ceva? Fă poza postată de mine cât mai mare pe desktopul tău. Apropie-ți ochii de monitor privind fix către punctul pe care l-am desenat pe marginea de sus. Încearcă să clipești cât mai puțin. Te poți depărta ușor până la aproximativ 30 de centimetri. În tot acest timp privești același punct până ce începi să le vezi, parcă, pe celelalte două din margine suprapunându-se pe cel din mijloc, ca și când ți s-a împăienjenit văzul. Păstrează privirea pe el, fiindcă, brusc, vei începe să vezi toată imaginea 3D. Apoi, poți coborâ privirea fără probleme pe desen, neclipind însă prea des.

Știi că ai reușit atunci când îmi poți spune ce scrie deasupra pinguinilor. 🙂 Dacă nu-ți iese treaba, încearcă din nou când vei fi mai odihnit; eventual, dimineața. Orice om poate face asta. Baftă!

33 de gânduri despre „3D direct prin ochii tăi :)

    Dianette a spus:
    Februarie 26, 2014 la 6:04 pm

    nu vad nimic. sunt de pe mobil… next time 😀

      drstoica a răspuns:
      Februarie 26, 2014 la 6:31 pm

      E, pe mobil cred că merge cu ochelari, să mai mărească puțin imaginea. 😀 Glumesc, încearcă pe calculator.

    mdany70 a spus:
    Februarie 26, 2014 la 6:48 pm

    greu exercitiu, oare cine e odihnit dimineata?

    july a spus:
    Februarie 26, 2014 la 9:08 pm

    😦 Nu le pot vedea din cauza ochelarilor cu plus

      drstoica a răspuns:
      Februarie 26, 2014 la 11:03 pm

      Nu știu cum ar funcționa în cazul ăsta. Știu doar că orice om poate vedea 3D, dar nu știu cum cu ochelari.

    incredibleyoung a spus:
    Februarie 27, 2014 la 9:19 am

    🙂

    Dan a spus:
    Februarie 27, 2014 la 12:43 pm

    E o înjurătură ? 😈

      drstoica a răspuns:
      Februarie 27, 2014 la 2:16 pm

      😀 Nu, nu. E un apel. 🙂

    inda of wind a spus:
    Februarie 27, 2014 la 5:19 pm

    Hai, nu ne mai tine ca pe jar! Save us!

      drstoica a răspuns:
      Februarie 27, 2014 la 5:24 pm

      🙂 Nici nu știam că e jar sub noi. 🙂 Doar mă gândeam că fiecare vrea să afle singur ce scrie acolo, de-aia n-am revenit asupra celor două vorbe. Că alea sunt, da. 🙂

        inda of wind a spus:
        Februarie 27, 2014 la 5:26 pm

        Am spus eu ceva?
        zambesc

          drstoica a răspuns:
          Februarie 27, 2014 la 5:29 pm

          Nici eu n-am spus. Doar am simțit brusc jarul de sub tălpi. 😀

            inda of wind a spus:
            Februarie 27, 2014 la 5:34 pm

            Ei, poate ca nu e tocmai jar, gheata da uneori aceeasi senzatie daca stai cu ochii inchisi 🙂

              drstoica a răspuns:
              Februarie 27, 2014 la 6:21 pm

              😀 Da, ai dreptate. De ce n-ai zis „Hai, nu ne mai ține ca pe gheață!” ? Că și pinguinii ăia tot pe gheață sunt. 😀

    inda of wind a spus:
    Februarie 27, 2014 la 7:46 pm

    Asa e atunci cand nu te folosesti de cele 12 secunde si bagi rapid ceva din mentalul colectiv. Daca eram pinguin, cu siguranta intrebam de ce ne tii pe gheata :))

      drstoica a răspuns:
      Februarie 27, 2014 la 8:16 pm

      Te invit la patinoar, vii? :))

        inda of wind a spus:
        Februarie 27, 2014 la 8:23 pm

        Deci tot pe gheata vrei sa stau? :))

          drstoica a răspuns:
          Februarie 27, 2014 la 9:10 pm

          Mă gândesc că o fi totuși mai ușor decât pe jar. 😀

            inda of wind a spus:
            Februarie 27, 2014 la 9:13 pm

            Ok, voiam doar sa verific daca patinoarul este functional sau nu :))

              drstoica a răspuns:
              Februarie 27, 2014 la 9:42 pm

              Încă mai este dacă te grăbești puțin. Că acu’ vine 8 Martie și ies ghioceii de sub gheață. 😀

                inda of wind a spus:
                Februarie 27, 2014 la 10:20 pm

                Iata-ma! Am sosit 🙂

                  drstoica a răspuns:
                  Februarie 27, 2014 la 10:43 pm

                  Ok, să-ncepem să patinăm! Pe cuvinte. A, deja am început? 😀

                    inda of wind a spus:
                    Februarie 27, 2014 la 10:53 pm

                    Pe cuvant, ca deja am inceput! Si uite, ninge! 🙂

                      drstoica a răspuns:
                      Februarie 27, 2014 la 10:58 pm

                      La mine în casă nu ninge, să știi. 🙂

    inda of wind a spus:
    Februarie 27, 2014 la 11:12 pm

    Inseamna ca oi fi nimerit in vreo transa si nu la patinoar :))

      drstoica a răspuns:
      Februarie 28, 2014 la 1:05 am

      Sunt vindecătoare transele, n-ai de ce să-ți faci griji. Și pline de dorințe împlinite. 🙂

    incredibleyoung a spus:
    Martie 2, 2014 la 8:21 pm

    Ce fain !!!!!!Save us ! Uau ! Cum am reușit ? Habar nu am ! Dar ce fain !Uau !!!! 🙂

      drstoica a răspuns:
      Martie 2, 2014 la 8:23 pm

      Cum ai reușit? Intuitiv. 🙂

        incredibleyoung a spus:
        Martie 2, 2014 la 8:26 pm

        nu v-am citit comentariile , pe cuvant! . Chiar am văzut 3 d…of poți să râzi …mie mi-a plăcut ce am văzut . :))

          drstoica a răspuns:
          Martie 2, 2014 la 8:29 pm

          Dar cine-a zis că nu ai văzut tu 3D?! Chiar putem face asta cu toții, nu e atât de greu pe cât pare inițial.

            incredibleyoung a spus:
            Martie 2, 2014 la 8:31 pm

            …ai văzut cum am REacționat ,da? Am observat și eu .:)

              drstoica a răspuns:
              Martie 2, 2014 la 8:54 pm

              Dar ți-ai revenit, observ. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

