„Desculta”, de Zaharia Stancu :)

Posted on Updated on

18 thoughts on “„Desculta”, de Zaharia Stancu :)

    Dan said:
    iunie 6, 2011 la 11:43 pm

    Vai de capu’ ei saraca fata, nici îmbracata nu-i ca lumea…

    The Fairy's Apprentice said:
    iunie 7, 2011 la 7:33 am

    Prima si ultima mi se par cele mai frumoase! Ce senzatie romantica ti-a reusit cu pozele astea, diferite cumva de cele sexy cu care ne-ai obisnuit… Esti in trend, doc! :)

    drstoica responded:
    iunie 7, 2011 la 9:51 am

    @Dan: Da’ nici dezbracata nu-i ca lumea… :)

    drstoica responded:
    iunie 7, 2011 la 9:52 am

    @Fairy: Da? Mersi frumos. :) Mie mi-a placut tare mult drumul ala si-am zis „gata, ne oprim sa facem niste poze!”. :)

    Dya said:
    iunie 7, 2011 la 10:56 am

    Sunt mai vechi?Mi se pare subtire tare domnisoara .O stiu mai implinita parca,nu demult am vazut-o la tv.

    drstoica responded:
    iunie 7, 2011 la 11:32 am

    @Dya: Da, sunt mai vechi, de doua saptamani. :)

    Cleo said:
    iunie 7, 2011 la 12:30 pm

    De la prima poza care s-ar numi mai degraba ‘descultata de drstoica’, trec la ultima care parca spune: ‘si-acum cine a castigat? nu ti-am facut-o?’
    Nu stiu de ce carcoteste Dan, fata e imbracata bine si dezbracata, rau.
    Ca lapte mai trebuie sa bea, e clar, dar pentru buze ce-a baut? Ca-s faine!
    (hmmmm, ce usor e sa fluieri de pe margine!)

    drstoica responded:
    iunie 7, 2011 la 1:21 pm

    @Cleo: Pfuaaa… nu-i mai trebuie NICIO PICATURA de lapte, n-o cunosti! :) Doar ca pozele astea nu s-au vrut unele senzuale. E o fata dotata din toate punctele de vedere si, sincer, ca fotograf, e o mare placere sa lucrez cu ea.
    Oricum, pot s-o intreb ce-a baut pt buze. :)

    Cleo said:
    iunie 7, 2011 la 1:26 pm

    da, da, siiigur ca da, da, da…ihi…da, da..cum spui tu, ihi… :))

    Cristina said:
    iunie 7, 2011 la 7:48 pm

    A treia imi place mai mult, dar nici celelalte nu sunt de neglijat. Faine. Frumoasa frumoasa ta!

    drstoica responded:
    iunie 7, 2011 la 8:47 pm

    @Cristina: Mersic. Si mie imi plac toate. :)

    darklorelei said:
    iunie 7, 2011 la 10:10 pm

    Hmmm … si cum zici ca le gasesti tu pe fetele astea? :P

    Orice cale îşi are povestea ei « Gabriela Elena said:
    iunie 7, 2011 la 10:48 pm

    […] una dintre cele mai mari realizări ale unui personaj este aceea de a înţelege povestea altuia, în […]

    drstoica responded:
    iunie 8, 2011 la 12:33 am

    @darklorelei: Fara sa le caut. :)

    Dan Vaideanu said:
    iunie 8, 2011 la 12:14 pm

    Nu sunt cârcotas, doar patruns de mila crestineasca…

    drstoica responded:
    iunie 8, 2011 la 12:20 pm

    @Dan: Io-s patruns doar de sentimente artistice, sa stii. :)

    Numele Trandafirului said:
    iunie 9, 2011 la 9:23 am

    e naturala tipa …

    drstoica responded:
    iunie 9, 2011 la 9:40 am

    @Numele: Intr-adevar, e o calitate de-a ei.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

