„Noros ce cer”

Publicat pe Actualizat pe

Mircea Vintilă – Noros ce cer…

 

34 de gânduri despre „„Noros ce cer”

    diana a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 11:29 am

    Strang calduros mana artistului!!!!! 🙂
    Cerul astfel,norii furiosi ma sperie.Eu sper sa nu poarte in pantecul lor ,,vești,, rele.

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 11:39 am

    Nu erau furiosi. Erau doar seriosi, impunatori. 🙂

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 1:35 pm

    Ce cantec trist… cu asta credeti dumneavoastra ca veti chema primavara?

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 4:21 pm

    Nu, nu. Cu asta a venit doar seara. 🙂

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 5:47 pm

    Sper ca norii vi s-au mai disipat pe parcurs… in poze pare ca soarele sta la panda :).

    sophie a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 7:55 pm

    Prima este grozava! Greu de surprins lumina in felul asta. Aparat bun!
    Am si eu un cer preferat, cel din noiembrie…in culori. In fiecare noiembrie e asa.
    http://alegereasophiei.blogspot.com/2010/11/cerul-poate-fi-si-roz_05.html

    a! muzica…neee plaaaace…de vara, intamplari scurte, ca in vis. Doar ca raman in suflet toata viata.

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 11:44 pm

    @Fairy: Ce panda, ca sta sa fuga dincolo de linia orizontului, era trecut de 7 seara. 🙂

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 11:46 pm

    @sophie: Da, frumos cerul tau de noiembrie!
    In seara asta, soarele era o minge de foc, in coborare lenta dincolo de campurile din Baneasa. Iar o colega ma intreba: „Vezi? De ce nu vii in fiecare zi cu aparatul?”. 🙂

    Numele Trandafirului a spus:
    Aprilie 15, 2011 la 11:29 pm

    Imi plac norii. sunt „nervosi” …

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 17, 2011 la 6:44 pm

    @Numele Trandafirului: Si stapani peste restul cerului.
    Multumesc.

    diana a spus:
    Aprilie 17, 2011 la 9:12 pm

    Ma asteptam sa vii cu un cer ,,albastru de Voronet,, 🙂 Bun venit ,,acasa,,!

    M-am săturat! « Gabriela Elena a spus:
    Aprilie 17, 2011 la 11:18 pm

    […]  M-am săturat să mă maturizez când eu mă vreau copil, […]

    Brambura « Gabriela Elena a spus:
    Aprilie 20, 2011 la 5:46 pm

    […] curând şi pentru voi se va ridica o […]

    darklorelei a spus:
    Aprilie 20, 2011 la 6:35 pm

    arata … ireali … si reci in contrast cu razele care-i strapung.

    Cristina a spus:
    Aprilie 21, 2011 la 10:56 pm

    Frumos cerul si fotografiile 🙂

    Aminteşte-ţi! « Gabriela Elena a spus:
    Aprilie 23, 2011 la 7:51 am

    […] acestea trebuia să le trăiesc eu, pentru că moartea Lui era de fapt moartea […]

    C a spus:
    Aprilie 23, 2011 la 7:50 pm

    SARBATORI FERICITE DOMNUL DOCTOR…;)

    Romana a spus:
    Aprilie 23, 2011 la 8:33 pm

    D-nul Dr, sper ca nu sunteti malad. Ca nu va sta in obisnuinta sa lipsiti atat de mult.
    Sper ca sunteti in jurul lumii.
    Sarbatori fericite oriunde va aflati.

    Dan a spus:
    Aprilie 24, 2011 la 10:36 am

    Hristos A Inviat, e duminica dimineata, o cafea, putina miscare sa ne trezim si mâncam si noi ceva! Pofta buna!

    devo a spus:
    Aprilie 24, 2011 la 8:20 pm

    hipnotizant de frumos.

    dar de ce 10 zile de pauza?caut si tot gasesc motivul.
    ganduri faine dinspre mine intr-o seara aparte.

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Aprilie 26, 2011 la 10:25 am

    Hristos a-nviat! Doctore, sunteti bine? We need a proof of life, un degetel, ceva, ca n-ati mai scris de mult pe-aici. Fanii sunt ingrijorati…

    Dya a spus:
    Aprilie 26, 2011 la 4:00 pm

    Hristos a Inviaat!

    Treziti-va,domn doctor,maine am programare la dv.! 🙂

    Tatăl nostru « Gabriela Elena a spus:
    Aprilie 27, 2011 la 11:13 pm

    […] întoarce la Dumnezeu şi nu vă veţi face ca nişte copilaşi, cu nici un chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor. “ ( Matei 18:3 […]

    Keke a spus:
    Aprilie 30, 2011 la 2:39 pm

    Interesant…Ceva sigur s-a intamplat cu Catalin pt ca dintr-o data NICI pe FB nu mai are profil – si doar nu departe de Aprilie 11 am vorbit cu el prin mesaje pe FB. Sper totusi sa fi OK, „doctore”! 😉

    Sunteti premiaţi! « Gabriela Elena a spus:
    Mai 4, 2011 la 11:38 pm

    […] ESTE ZIUA […]

    mirunaelia a spus:
    Mai 5, 2011 la 9:19 am

    Doctore eu sper totusi ca esti bine si te bronzezi undeva la soare pe o plaja insorita. Noi te asteptam sa revii.

    Dan a spus:
    Mai 5, 2011 la 7:45 pm

    Ce se-ntâmpla Doctore?

    Devoratoarea de muzica a spus:
    Mai 6, 2011 la 7:58 am

    Nu ne place,nu ne place,nu ne place. sa nu ne spui nimic.

    darklorelei a spus:
    Mai 6, 2011 la 3:37 pm

    Cataliiiiiiiinn! Anybody home??

    Trei monştri pe care îi ador « Gabriela Elena a spus:
    Mai 8, 2011 la 5:34 pm

    […] Voi cum reuşiţi să vă descarcaţi supărarea din sufletul vostru fără violenţă? Cu “rezistenţă, pace şi cadenţă” ? […]

    carmen a spus:
    Mai 10, 2011 la 7:28 pm

    Esti din ce in ce mai bun.Imi place cum vede ochiul tau…

    inneedofcoffee a spus:
    Mai 24, 2011 la 9:49 pm

    cam somezi, doctore… o postare?

    Corinas a spus:
    Iunie 26, 2011 la 12:01 am

    Ce frumuseti de poze!

    drstoica a răspuns:
    Iunie 26, 2011 la 10:59 am

    @Corinas: Multumesc de apreciere. Dar cerul cred ca are principalul merit pt ca au iesit pozele asa cum au iesit. 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

