M-am imbolnavit de primavara :)

Publicat pe

Scuze, promit ca-mi trece. 🙂 Dar nu ma pot abtine sa-l admir pe omul asta, sa-i ascult versurile… o mana de cuvinte romanesti perfect aranjate, cat sa ma faca un pic invidios pe inspiratia lui. 🙂

Ultimele doua versuri… pfff!…

Tudor Gheorghe – Au innebunit salcamii:

Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara.

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua,
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua.

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata,
S-a-ntamplat ceva, imi pare,
Si cu lumea asta toata.

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele,
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele.

S-a-mbatat padurea verde,
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma.

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?

15 gânduri despre „M-am imbolnavit de primavara :)

    habarnam a spus:
    Aprilie 13, 2011 la 1:42 pm

    Toamna trecuta mi-au facut prietenele cadou un bilet la un concert de-al lui. Era sala plina ochi. Era iarna, dar a cantat de toate anotimpurile. 🙂
    Anul trecut, in primavara, facusem o pasiune pentru versurile lui si de-acolo m-au stiut. Le innebunisem. M-au trimis sa ma vindec. Si nu mi-a trecut. :))

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 13, 2011 la 3:06 pm

    Da, de fiecare data biletele se epuizeaza cu niste saptamani inainte, am fost si eu. Are spectacole de facturi diferite, toate unul si unul!
    Nici nu vreau sa ma vindec, doar glumesc. 🙂

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Aprilie 13, 2011 la 5:57 pm

    Te-ai imbolnavit, dar nu ne-ai spus ca esti si molipsitor:).

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 13, 2011 la 6:00 pm

    @Fairy: A, da: sunt molipsitor! :))

    Zâna Bună Rău a spus:
    Aprilie 13, 2011 la 7:21 pm

    Hmm, eu n-aș sta pe lângă tine așa bolnav cum ești zilele astea… Și zici că se ia? (Dacă se ia, măcar să fie repede că n-am prea mult timp la dispoziție. :-P)

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 13, 2011 la 9:36 pm

    @Zana: Nici n-o sa te doara, ia sa vezi! :))

    diana a spus:
    Aprilie 13, 2011 la 11:41 pm

    Te innebunesc versurile,da! Iubesc graiul meu…

    Ascultam in casti CHICANE-SALTWATER si le-am aruncat cit colo 🙂

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 10:34 am

    @diana: Are si Chicane farmecul lui… E in functie de stare.

    Inah a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 10:43 am

    io m-am umplut de muci de doo zile. ce sa mai zic.
    halal primavara.
    p.s. TG e un divin.

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Aprilie 14, 2011 la 10:50 am

    Te rog eu, mai pune nişte incantatii de-astea, sa vina mai repede! Ultimele doua versuri… Genial interpretate!

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 11:07 am

    @inah: :))) Farmecul primaverii, ce sa-i faci…

    drstoica a răspuns:
    Aprilie 14, 2011 la 11:08 am

    @Fairy: Parca rupte din realitate. 🙂

    […] Giorgione Şosestitorul, Ghost Writer, Draga-mi Jazz, Helenissima, Anatol Basarab, Doctorox, Dr. Stoica, Ericuţa, Fedayakinn Nemuritorul, Flavius Obeadă,Fugaro,  Futilităţi, Isis, Janie, Just Elza, […]

    […] Leapşa merge mai departe la: Baby R, Ella, DianaEmma, Mărgeluţa, Cristi şi drStoica. […]

    […] Giorgione Şosestitorul, Ghost Writer, Draga-mi Jazz, Helenissima, Anatol Basarab, Doctorox, Dr. Stoica, Ericuţa, Fedayakinn Nemuritorul, Flavius Obeadă,Fugaro,  Futilităţi, Isis, Janie, Just Elza, […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

