Inc-o seara pe la tara :)

Publicat pe

16 gânduri despre „Inc-o seara pe la tara :)

    Crisss a spus:
    Martie 15, 2011 la 12:03 pm

    Asa seara , la tara ..sa tot ai 🙂 Sunt frumoase fotografiile 🙂 !

    sophie a spus:
    Martie 15, 2011 la 12:04 pm

    Am fost primavara trecuta si eu la muzeul satului in Bucuresti…e chiar foarte frumos …poate mai fac un repetir daca n-or fi altele pe rol. Tot atunci, in ziua urmatoare ne-am cheunat cu copiii la filmele 3d si 6d…noi, daca suntem de la tara, ca inecatii :))

    drstoica a răspuns:
    Martie 15, 2011 la 12:15 pm

    @Crisss: Multumesc de apreciere. E la tara la bunicii bunicilor mei, am fost sa-i vad. :))

    drstoica a răspuns:
    Martie 15, 2011 la 12:19 pm

    @sophie: Si mie imi place extrem de tare la Muzeul Satului. Strainii il adora, intreaba cum de mai poate exista asa ceva intr-o tara europeana. 🙂
    Ultima vizita imi va ramane in minte si-n suflet drept una absolut speciala.

    Devoratoarea de muzica a spus:
    Martie 15, 2011 la 1:41 pm

    Frumusetea din ochii tai e sensibil de simpla. 🙂

    drstoica a răspuns:
    Martie 15, 2011 la 2:03 pm

    Multumesc, Devo. Pfff… m-ai dat gata cu asta! 🙂

    Dan a spus:
    Martie 15, 2011 la 8:12 pm

    Scuzati daca deranjez, as vrea cu Sophie… Abia astept sa merg iar anul asta, poate mai gasesc si studentii de la Arte Plastice cu tablouase la intrare.

    The Fairy's Apprentice a spus:
    Martie 15, 2011 la 9:39 pm

    Foarte frumoase poze, doctore! Ideea cu viratul in sepia mi se pare foarte buna.

    drstoica a răspuns:
    Martie 15, 2011 la 10:38 pm

    @Dan: Da, poftiti, Sophie va asteapta, are deja cumparate bilete la Muzeul Satului. 🙂

    drstoica a răspuns:
    Martie 15, 2011 la 10:40 pm

    @The Fairy’s Apprentice: Iti multumesc, apreciez; mai ales cand complimentul vine de la tine. 🙂 Am vazut destule fotografii frumoase, cu suflet, pe blogul tau.

    florentin a spus:
    Martie 16, 2011 la 10:49 am

    Foarte frumoase !!!…cu adevarat …la tara !!!

    drstoica a răspuns:
    Martie 16, 2011 la 10:59 am

    Multumesc, Florentin. Eu asa ma simt in Muzeul Satului si-mi da o stare de bine…

    mirunaelia a spus:
    Martie 17, 2011 la 11:53 am

    Dar o capita cu fan nu ai gasit doctore ? Sau mai asteptam pana la vara? Asta asa, ca tot era seara 😀

    drstoica a răspuns:
    Martie 17, 2011 la 12:47 pm

    Poate nu stiu eu cum arata. Data viitoare vii cu mine si ma ajuti sa caut. :))

    mirunaelia a spus:
    Martie 17, 2011 la 1:07 pm

    :))))) Daca vii sa le fotografiezi la Suceava, cu placere :))

    drstoica a răspuns:
    Martie 17, 2011 la 6:17 pm

    Ce-mi mai place fanul!… :))

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

