Leapsa nebuna. Piuaaa! :)

Publicat pe Actualizat pe

E doar a doua leapsa la care particip in viata mea de blogger. Nici nu iau, nici nu dau. De data asta, vine de la o Zana Buna Rau, asa ca zic sa ma joc si eu putin cu mine. Daca rezolvi cum se cuvine leapsa in discutie, iese amuzanta, interesanta si penibila. Deci misto.🙂

Intai, Zana m-a premiat (mersi, mersi!), dupa care… cica sa scriu 7 lucruri nemaiscrise, nemaizise despre mine. Si am vazut ce a scris ea despre ea. M-a incurajat, ce sa mai!…🙂

Prima data mi-am spus: „de unde naiba 7 ?!?”. In seara asta m-am hotarat sa nu las leapsa in aer, ca pe urma uit de ea, iar Zana zice ca nu uita nici moarta. Si ma pun pe scris… Ia sa vedem ce n-aveti voi habar despre mine. Ptiii… cate sunt!🙂 Pot sa scriu 10? Pot, ca-i blogul meu, na.🙂

1.Cand eram prin clasa a 6-a, o verisoara mai mare cu vreo 5-6 ani m-a lasat sa o vad prin gaura cheii cand facea baie.🙂 Eram la ea, in vizita. Imi placea sa stam la vorba multa, era simpatica si citita. Afara, vara. Pe ea, o rochita transparenta. Vedeam sutien si bikinei de ma treceau toate transpiratiile. Doar noi doi acasa la ea. A zis ca merge sa faca o baie. Nu indrazneam noi sa vorbim despre prostii neadecvate varstei si bunei educatii. In gaura cheii avea niste hartie igienica. Multa. A scos-o, iar eu am putut urmari totul ca in filmele erotice nemtesti din anii ’80: rar vedeai cate ceva, se filma totul din unghiuri gresite.🙂 Imi tremurau picioarele de placere. Dupa ce-a iesit din baie, nu m-a intrebat nimic, n-a adus niciodata vorba.

2.M-am auzit prima data la radio la 18 ani. Radio Romania Tineret.

3.Am lucrat, pana acum, in 3 televiziuni nationale si 4 radiouri, dintre care unul local si la care, de fapt, tin cel mai mult.

4.In clasa a 11-a am avut amnezie temporara. De-aia crunta, de nu mai stii ce-ai facut ieri, nu mai stii pe ce lume traiesti. Iarna. Fotbal in curtea scolii. Cazut pe gheata. Buf mare! Rupt filmul. Tratament. Urmari: gargauni in cap pentru tot restul vietii.🙂

5.Mi-am imitat odata patronul, care era beat muci, o emisiune intreaga la un post de radio. Si apoi mi-am dat demisia. Era un fel de protest la adresa starii lui ultrabahice. Apoi m-a tot sunat si m-a rugat sa ma intorc. A zis ca nu se va mai intampla.🙂

6.N-am pus niciodata mana pe niste silicoane. Oare as vrea? Da, sunt curios.🙂

7.Cand eram in liceu, visam ca voi ajunge: a.politist; b.actor; c.psiholog. Am invatat pentru toate, am dat la Drept si-am ajuns in media de divertisment.🙂

8.Pasiunea pentru fotografie mi-a descoperit-o ex-gagica-mea. Ii voi multumi toata viata pentru asta. Pana la ea, nu stiam nici macar sa deschid photoshopul.

9.Primul film pe care l-am vazut la cinema a fost Veronica. De mana cu taica-meu. 5 lei biletul. Pfiuuu, ce mi-a mai placut atunci! Deja eram sigur ca m-as putea intalni a doua zi, la gradinita, cu Veronica si cu motanul Danila.🙂

10.Cand eram in clasa a 7-a B, iubeam o fata de la A. Crenguta. Si mi-era o rusine sa i-o spun… Drumurile noastre nu se intersectau niciodata. Prietenii nu ne erau deloc comuni. Locuiam in cartiere diferite. Ne priveam fugitiv de la distanta si nu-mi parea ca-i dau vreun fior.  Am rugat o bunica sa-i spuna. Era vecina cu bunica-sa. M-a asigurat ca-i spune, era tare incantata. Am terminat si scoala generala pana i-a spus ea. Si cand i-a spus, Crenguta a replicat ca un om mare: „Ooof! Si de ce n-a venit niciodata sa ma invite la o prajitura??”.🙂

Wow, ce uitasem de unele dintre astea! Le-as zice mai degraba „Amintiri din copilarie”, da’ mi-e ca se supara Creanga.🙂

Daca vrea cineva sa ia leapsa asta de-aici, cu mare placere. Dar eu n-o dau, ca, v-am zis, nu obisnuiesc. O singura conditie pentru cine o ia: sa fie sincer si sa ne povesteasca 7-10 treburi ca lumea, da? Ca sa ne placa.🙂

21 de gânduri despre „Leapsa nebuna. Piuaaa! :)

    Devoratoarea de muzica a spus:
    Februarie 18, 2011 la 7:34 pm

    Io pot sa inserez si cate-un cantec intre amintiri,dar nu-s originala.😦
    Tot cetind,cetind,cetind am gasit ca avem o pasiune comuna.Daca ma hotarasc sa iau leapsa o sa spun si care-i aceea.😀

    Zâna Bună Rău a spus:
    Februarie 18, 2011 la 8:41 pm

    Băi, dar știu că a meritat să aștept! (aproape că uitasem că te-am însărcinat cu asta) Și bineînțeles că trebuia să te dai în bărci și să scrii 10, nu 7!!! Acum ne e mai clar de unde ți se trage. :-)))))

    drstoica a răspuns:
    Februarie 18, 2011 la 8:57 pm

    @Devo: Inserezi cate un cantec, dar canti tu si live.🙂 Hai sa-ti vedem lista!

    @Zana: De unde?!? :))

    Alexxa a spus:
    Februarie 18, 2011 la 9:29 pm

    Of, numa’ prostii ai scris, iacs!:p sper sa ma ia si pe mine amnezia!

    drstoica a răspuns:
    Februarie 18, 2011 la 9:43 pm

    Cum, mai?!? Care-s prostii din astea? Pune degetul si arata-mi!🙂

    Zâna Bună Rău a spus:
    Februarie 18, 2011 la 10:21 pm

    De la Veronica, evident! :-))))))

    Keke a spus:
    Februarie 18, 2011 la 10:38 pm

    Bai, mane…tu chiar ai avut kestia aia in a 11-a? Zau daca-mi amintesc asa ceva.😦
    Oricum, mi-a placut ce-ai bagat in lista asta. Mon chapeau pt faza cu verisoara😀 – „Perve(r)z Musharraf”

    Alexxa a spus:
    Februarie 18, 2011 la 10:41 pm

    Nu pun degetul, abia am sters monitorul!:P
    Nu-mi place, prea mult „divertisment”. Mai insereaza si tu putintica drama;))!

    drstoica a răspuns:
    Februarie 18, 2011 la 11:51 pm

    @Zana: Daaa, o iubeam pe Veronica, vroiam sa fiu ca ea! :)))

    @Alexxa: Acu’ ce sa fac daca n-am plans prea mult in trecut? Sau oi fi plans, da’ nu mi-aduc aminte. :))

    drstoica a răspuns:
    Februarie 18, 2011 la 11:52 pm

    @Keke: Fratioare, cum nu mai tii minte?! De m-am dus dreaq dupa aia la meci, pe stadion, si ma uitam la ce era in jurul meu ca de pe alta lume… Ma intrebau aia din clasa: „ce ai, ma, ti-e rau, te simti bine?”. Eram mai chiaun ca Duta (in starea lui naturala).🙂 Dupa aia, am inceput sa-mi aduc aminte bucata cu bucata in timp ce-mi povesteau si repovesteau toti cate ceva din ziua respectiva. Insa din cate s-au intamplat in timp ce eram singur, in ziua aia, nu prea mai reusesc sa-mi amintesc…

    Nice a spus:
    Februarie 19, 2011 la 12:20 pm

    Cate lucruri noi am aflat despre tine…bine, sincera sa fiu, eu nu stiam mai nimic. :)) Am primit si eu leapsa aceasta zilele trecute, deci…fii pe faza.😀 Sper sa nu va dezamagesc.😦😛

    Nice a spus:
    Februarie 19, 2011 la 12:21 pm

    Ups, commentul meu s-a dus la spam. Cred.😦

    Nice a spus:
    Februarie 19, 2011 la 4:31 pm

    Am lasat 2 comentarii mai devreme, dar nu au aparut, te rog mult sa verifici in spam. Multumesc.

    drstoica a răspuns:
    Februarie 19, 2011 la 4:58 pm

    Gata, daca ai primit-o, tre’ sa te achiti de ea; vrem sa te cunoastem chiar daca nu te cunoastem! :)) Sa aflam tot ce nu ne-ai spus niciodata pana acum despre tine.

    Nice a spus:
    Februarie 19, 2011 la 7:09 pm

    Va pregatesc cateva surprize de proportie.😛

    […] tot rememorat aici tampenii misto pe care le-am facut in viata mea de Mos Craciun. Si am sarit peste ceva care se […]

    a_r_i_e_s a spus:
    Februarie 26, 2011 la 5:08 pm

    In calas a 11-a eram colegi, totusi nu-mi amintesc faza cu amnezia. S-au… am si eu?😀

    drstoica a răspuns:
    Februarie 26, 2011 la 5:26 pm

    Lasa, ma, bine ca-mi amintesc eu! :)) Si mai stateai si cu mine-n banca!🙂 Nu mai stiu cu cine jucam atunci fotbal… Cu VV-ul, cu Adrian Vasile, cu Stan… A, da, cu Stan. Inseamna ca era intr-a 10-a, ca el a plecat de la noi dintr-a 11-a, s-a mutat din Ploiesti.

    adrianchiru a spus:
    Iunie 29, 2011 la 11:46 pm

    Doamne fereste! Cum am scris „sau”!

    drstoica a răspuns:
    Iunie 30, 2011 la 12:12 am

    Lasa, ma, ca n-a vazut nimeni!🙂 Uite, scriu si eu: s-au. :))

    […] Catalin nu pot sa-l refuz,slabiciunea mea sunt vocile radio,ce sa fac?,desi daca e sa o spunem pe ai’ […]

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

