Bormasina, futu-te-as!

Publicat pe Actualizat pe

Mi-e teama. Incep sa cred ca s-a dat lege impotriva celor fara bormasina in bloc. Toata lumea are, numai eu nu. Aproape sigur a devenit obligatoriu, trendy, vital sa ai bormasina. Daca n-ai, imprumuti, sa te-auzi in fiecare dimineata, eventual noapte, cum poti face praf niste creieri. Sa te dai mare sau macar sa nu pici de fraier in fata majoritatii utilizatoare.

Zilnic imi bag picioarele in el de somn, de radio si de televizor. Mi se ofera niste solo-uri de bormasina ce n-ai vazut/auzit in viata ta!

Cu ocazia sfintelor sarbatori de iarna, le urez tuturor utilizatorilor amatori si profesionisti din bloc sa si le bage in cur! Adica in cururi, ca n-ar suporta un singur cur atatea bormasini.

Numai ungurii de sub mine nu au. Sigur nu au, ca injura de parc-ar fi bagati in priza. Injura si pentru mine; multumesc.

35 de gânduri despre „Bormasina, futu-te-as!

    femeiadeservici a spus:
    Decembrie 29, 2009 la 1:13 am

    Te salut in timp ce imi scot bormasina din anus!
    Nu fi frustrat zic, ca ti-o imprumut si tie, nu se stie cand e nevoie la casa omului de o interventie bormasinareasca.Asa ura aveti domnu’ pe noi? Propun sa fac o asociatie de bormasinaristi care o sa lupte impotriva celor care ne urasc.Eu am primit si biletele in usa de la anti-bolsevisti,pardon anti bormasenisti ca de ce fac gauri?!Le-as raspunde ca am asa o manie si o placere ascunsa sa fac mizerie si deranj la mine in casa sa imi pun un cuier sau vreun tablou.
    Declar razboi pe aceasta cale celor ce ne urasc gaurile, pardon de expresie, bormasinile! ura ura ura

    fata de pe santier a spus:
    Decembrie 29, 2009 la 2:09 am

    Do’tore, nu o face 🙂 , de BTS uri ai sanse sa te mai si vindeci uneori 😛 dar de bormasina nu te mai poti scapa, am exemplu experienta vecinilor mei. Multe chestii proaste se pot spune despre mine, dar nu ca as fi lipsita de imaginatie…am facut fel de fel de stragii, ce s-ar putea face cu bormasina la ore care te pot duce cu gandul la orgasme… macar intelectuale 🙂 Ca-ti poate trezi asa dorinte 🙂 este o gaselnita tare ! Niciodata nu mi-am dorit sa fiu barbat, dar tare mi-ar fi placut sa fiu pentru o clipa, sa-l pot intreba macar pe vecinul de alaturi, domnule f***e bine bormasina dv? 🙂 Incerc si de cele mai multe ori reusesc sa ignor manele, petreceri vulgare…alte alea ce se pot petrece intr-un bloc, dar chestia cu bormasina, asa cum ai punctat tu, este in mare voga, mai mult decat zgomotul, ma enerva ca nu-mi dadeam seama ce poate face cu bormasina la cele mai nepotrivite ore, ca sa nu mai spun, ca de cand se tot aud in bloc, am tot sperat ca se va termina cu gaurile.
    Ai avut dreptate, bormasina poate inlocui scaunul 😉
    ps. m-am bucurat ca am intrat aici, am aflat la ce se mai foloseste bormasina, sigur aceasta explicatia 🙂 si m-am distrat copias de aventura lui Moromete, care banuiesc ca este fictiune 🙂 macar chestia cu hamsterul 🙂

    Ada Rus a spus:
    Decembrie 29, 2009 la 12:49 pm

    Deschidem un club, doctore? De 5 ani de când trăiesc unde s-a nimerit să locuiesc mă întreb câţi pereţi or fi în blocul ăsta comunist. Şi cum se face că mai mereu găuritul pereţilor coincide cu orele în care se presupune că se doarme, cel puţin pe fusul ăsta orar? Mă mai şi întreb care e scopul găuritului insistent: să fie de dragul găurii în perete, din dorinţa de a atârna vreo răpire din serai la loc de cinste sau cu scopul de a face o nouă etajeră pentru balerinele-bibelouri?

    indiscreta a spus:
    Decembrie 29, 2009 la 9:52 pm

    Dom’ doctor, am mana dreapta nenorocita dar cu stanga tot te intreb: daca te rog eu, faci tu ce spui in titlu?:D

    fata de pe santier a spus:
    Decembrie 30, 2009 la 1:32 am

    m-a mancat in cur si am subscris la com, si cum curiozitatea mea ma duce spre chestii neplacute…uneori, am ajuns iarasi aici. daca aveam o bormasina, poate ma scapa ea de neplacere:)
    @Ada, multi dintre noi suntem necivilizati, dar nu atat de prosti sa facem pasiune ptr gauri in pereti, de regula, acestea se astupa:)) unii dintre noi, mai trebuie sa mai punem si cate un raft pentru cartile care nu incap in biblioteca. cat despre portelanuri, uneori sunt scoase de la adapost numai in cazuri festive, fiind pretioase. fiecare mai are nevoie de cate o gaura, este buna o bormasina la casa omului :))
    cluburi sunt kklau…bafta sa fie 😛
    @Indiscreta, o domnita trebuie sa fie delicata, inca se resimt excesele alimentare de la sarbatori, slow food, nu-ti spune nimic? nu te grabi sa inghiti totul, daca te gandesti la prostii ! :)) totul a fost in sensul metaforic, doar nu a fost nimic explicit a la Bukowski, Henry Miller sau Andrei Ruse, emblematici pentru scenele pe care le vizezi tu ;))
    @Domnule Stoica, sa lasam negrul in urma ( culoarea pe care scriu 😛 ) si astept sa ma amuz pe alb ( in google reader), nu prea rezonez cu com, dar tu chiar m-ai distrat uneori.
    Va doresc tuturor un An Nou fericit !

    drstoica a răspuns:
    Decembrie 30, 2009 la 1:38 am

    @femeiadeservici: Daca esti bormasinista amatoare, nu ne jucam. Daca, insa, esti profesionista si-ti umpli casa de tablouri pe pereti, podea, tavan toata ziua, dar mai ales noaptea cand oamenii dorm ori… se culca, gata, bagam razboi! Bine? 🙂

    @fata de pe santier: Stii ce-i culmea? Ca ungurii de sub mine mi-au batut de nu stiu cate ori in usa (inclusiv cu Politia), strigandu-mi: „da’ termina, domnu’, cu bormasina che nu putem se dormim si o se ajungem la spital cu pastile!”. Nu i-am convins ca eu n-am pus in viata mea mana pe o bormasina. I-am invitat sa descopere la mine in casa armata de bormasini si „mobila pe chiare o feabricati… si incheltemintea si tot”. 🙂 Stiu, m-a durut rau mintea la confruntarile cu ei, dar la un moment dat i-a linistit chiar Politia.

    @Ada Rus: Unii cred ca si-au crosetat peretii cu bormasina. Au tot felul de modele, de gauri mai mari sau mai mici, mai adanci sau mai superficiale, mai utile sau facute doar din pasiune. Cand eram copil, vecinul de langa mine a impuscat peretele pentru un tablou. Intamplarea a facut ca pironul ala sa ajunga la mine in casa, lasand in urma o gaura cat a Mariei Tereza. 🙂

    @indiscreta: Ma, nu. Doar daca as avea vreo vecina blonda, tinerica, pe care nasul ei a botezat-o Bormasina. Bormasina Popescu, profesoara de mecanica fina. 🙂

    drstoica a răspuns:
    Decembrie 30, 2009 la 1:50 am

    @fata de pe santier: Uitasem: Moromete nu e fictiune. Deloc. In primul, parca si in al doilea articol despre el, am spus cine e si ca nu vreau sa-i dezvalui adevarata identitate. E un prieten foarte bun de mai multi ani, care ma uimeste pana si pe mine cu reusitele sale xxx. 🙂

    La Multi Ani si tie, cu un 2010 peste asteptari!
    Dar de ce atata suparare, fata draga? 🙂

    nashu_mare a spus:
    Decembrie 30, 2009 la 5:29 pm

    Ha, la mine a venit la un moment dat vecina de mai jos suparata ca de ce dau gauri cu bormasina sambata pe la 10-11. „Dar nu dau eu gauri”. „Nu te cred”, a dat sa intre dar nu a trecut de piciorul meu din usa. O iert, e profesoara de romana.

    drstoica a răspuns:
    Decembrie 30, 2009 la 8:35 pm

    @nashu_mare: Daca e si tinerica, iart-o, da. 🙂

    nashu_mare a spus:
    Decembrie 30, 2009 la 11:36 pm

    E tinerica. Fii-sa. Are 20 de ani.

    ştrumfita cu eşarfă a spus:
    Decembrie 30, 2009 la 11:53 pm

    ma scosesi din blogroll?
    macar anuntai, bre 😀 sa stim si noi cum facem.

    drstoica a spus:
    Decembrie 31, 2009 la 12:37 am

    @nashu_mare: Bun. Atunci, sa vina aia mica la investigarea apartamentului. Pastreaza bormasina, ca poate ti-o cere. 🙂

    @strumfita cu esarfa: E, ma vazui disparut de la tine inaintea ta de la mine; si-atunci ma gandii ca nu-i bai, nu? 🙂 Sincer, nu ma supar ca nu sunt intr-un blogroll. Iar cand adaug pe cineva, tre’ sa vina de la mine si fara sa-l informez pe respectivul. Conteaza cine te citeste, nu neaparat cu cine faci schimb de pozitii intr-un blogroll.
    Deci continuam sa ne vizitam/citim, ma gandesc. 🙂

    nashu_mare a spus:
    Decembrie 31, 2009 la 10:30 am

    Pai, bre, eu nu dadeam cu bormasina dar daca vrea fata, pot sa ii arat ca am si eu scula. Ah, si ea e fata tacuta, cu exceptia momentelor cand sunt ai ei plecati, cum a fost cand a facut 18 ani si m-am trezit eu la 5 dimineata in sunete de „ca la 20 de aaaaani, fara griji si fara bani”.

    Si post ah, nu mai stau cu ai mei. 😀

    Kyoteea a spus:
    Decembrie 31, 2009 la 5:08 pm

    fa rost, neaparat! un barbat fara bormasina e un barbat in minus!
    hehehe

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 3, 2010 la 8:57 pm

    @nashu_mare: Cum, ma, nu te-a invitat sa-i numeri anii la majorat?! Cum o prinzi fara bilet pe scara, cum o amendezi, nashule, eu asa zic! 🙂

    @Kyoteea: Bormasina ca a mea nu mai are nimenea. Da, ma laud. 🙂

    fata de pe santier a spus:
    Ianuarie 3, 2010 la 9:36 pm

    Domnule, atata interes pentru bormasina in zilele libere, nu poate decat sa confirme titlul 🙂
    Cand am facut referire la scaun, ma gandeam la Eugen Ionesco 😦 …chiar nu m-am gandit la indeletnicirea vecinilor cu facutut mobilei, trist. Prima reactie a fost de compatimire, apoi mi-am amintit ce neplacut mi-a fost demersul sa pot pune un raft in casa…este bine sa ai scula ta in casa 🙂 si daca mai este o bormasina unicat, esti pe val, doctore!
    Chiar am invatat o chestie serioasa, pe langa sensul pierotiv pe care vor sa-l dea unii bormasinii, foloseste si la confectionatul mobilei, multumesc ca mi-ai lamurit nedumerirea generata de zgomotele care par sa nu se mai termine, majoritatea oamenilor au saracit, curand vor fi si mai mult si nu vor mai avea cu ce sa-si cumpere materia prima. Vestea buna, ca vor putea folosi bormasina si la altceva:)
    Va doresc An Nou lipsit de orice fel de griji si cat mai multe gauri ! 🙂 si bormasini, pentru cine n’are;))

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 3, 2010 la 9:50 pm

    @fata de pe santier: Problema cu mobila consta in faptul ca vecinii mei erau siguri ca asta-i ocupatia mea zi si noapte: mic mestesugar, mare galagios. 🙂 Nu reuseam de nicio culoare sa-i conving ca nici mobila nu fac in casa, nici incaltaminte si nici altceva. Adica… altceva fac, dar nu cu bormasina. Acu’ habar n-am cata mobila poti sa faci cu bormasina. Eu m-as fi gandit, eventual, ca poti s-o faci praf, gaurind-o.

    Deci tu zici ca merita sa am o bormasina si s-o mai si folosesc? 🙂

    fata de pe santier a spus:
    Ianuarie 3, 2010 la 9:56 pm

    Fiecare dintre noi merita multe, dar este bine sa ai o bormasina si s-o folosesti…sa nu trebuiasca sa ajungi la mana altuia:)

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 3, 2010 la 10:07 pm

    Am maxima incredere in mana, in priceperea si in puterea mea de lucru, nu te mint. Chiar daca scula numita „bormasina” mi-e straina. 🙂

    fata de pe santier a spus:
    Ianuarie 3, 2010 la 10:17 pm

    :)) Raman la parerea mea, este buna o bormasina, la calitatile enumerate…chiar se merita s-o pui de-un scaun, unele sunr chiar reusite si comfortabile;)
    Nu-mi mai raspunde…ca oricat imi propun sa ma fac serioasa, nu pot iesi din mine…asta insemnand un record de com…ceea ce ar duce la epuizarea bormasinilor de pe piata si eu inca nu am una:))

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 3, 2010 la 10:32 pm

    Nu-ti mai raspund, na. 🙂 Dar am mai vorbit cu cineva si a zis ca nu aduce mana ce aduce bormasina, ai dreptate. Recomanzi vreo marca anume? Mergi pe mana romanilor? Pardon, pe bormasina romaneasca? 🙂

    fata de pe santier phd a spus:
    Ianuarie 4, 2010 la 7:14 am

    M-am culcat cu Radio Romania Actualităti si-mi beau prima cafea cu bormasina:)), daca mi-o aducea si la pat, puteam spune ca am parte de un inceput de an mirific, chiar daca revelionul l-am petrecut la servici. Asa cum ti-a confirmat persoana pe care o creditezi, este buna o bormasina la casa omului. ..si in general, sculili sunt bune:)) Pe 30, bateria din bucatarie, tipul cu ceraminca despre care se spune ca mori cu ea de gat si nu se defecteaza, a murit, jalea prelingandu-se pe sub tot ce se putea. Fiind coplesita de incapacitatea mea de o reconversie spre meseria care a devenit bratara de aur, instalatii sanitare, singura solutie ramanad oprirea apei . Salvarea a venit prin fratele meu, care s-a oferit sa-mi rezolve prin inlocuirea bateriei. Toata bucuria s-a fasait cand ne-am dat seama ca nici unul nu dispuneam de sculi :)) …totul isi gaseste o rezolvare, cea mai buna solutie este sa fii acoperit.
    Prefer marca romaneasca, este mai la’nde_mana 😉

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 4, 2010 la 6:16 pm

    Ia uite, de ce nu mi-ai zis? Ca Moromete al meu e, cand vrea el si situatia o cere, instalator cu medalie de aur. Ti-l trimiteam de te rezolva mintenas! Si avea si scula. Bormasina romaneasca, nu jucarie! 🙂

    fata de pe santier a spus:
    Ianuarie 4, 2010 la 6:39 pm

    Multumesc frumos pentru grija, dar fratele meu este un intelectual din vechea garda si gaseste rezolvari in toate problemele. Sper sa ma tina neuronii si sa mai pot invata si eu cate ceva de la el…cat despre meseriasi, raman la parerea mea, au devenit rara avis, dar nici muschii nu vreau sa mi-i lucrez, nu da bune la imagine:( ….totusi, o barmasina este bine de avut in casa ale carei instructiunile de folosire sa le si citesti, ca faci…dar stii ce faci? 🙂

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 4, 2010 la 7:23 pm

    Pana acum, n-am simtit nicio clipa nevoia unei bormasini mai mult decat a unui pikamer, de exemplu. 🙂 Ii las pe meseriasi, daca apare nevoia de ei. Dar mai bine nu apare. Iubesc momentele in care n-ai nevoie de nimic, decat de tine! 🙂

    fata de pe santier a spus:
    Ianuarie 4, 2010 la 10:09 pm

    nu-mi pot continua treburile pe comp, deoarece am fost anunţată de gmail de noul com, am recunoscut că am uneori curiozităţi păguboase:)
    ma bucur ca nu ne-au trebuit ”2000000 de kilometri în căutarea adevărului” ( cartea invitatului de la radio de ieri seară, Klaus Keneth, pe care l-am urmărit în mod deosebit, deoarece îl cunoaşte pe Rafail Noica, pentru care am o deosebita consideraţie, începând cu faptul că refuză să-şi scrie ideile, considerându-se un epigon la umbra tatălui său)…la aceasta cocluzia finala pe care ai scris-o, doream să ajungi. Dacă am ajuns să-ţi citesc blogul uneori, s-a datorat faptului că nu te-ai erijat într-un basement blogger, ai păstrat caracterul de jurnal, în care cauţi să-ţi răspunzi unor întrebări, iar supralicitarea mea vis a vis de acest titlu, s-a datorat stării pe care o ascundea. Chiar daca nu mi-am declinat identitatea, nu m-a făcut să mă simt mai putin penibil făcând comentarii la limita decenţei, dar mi-ar place să cred ca nu te-am lezat cu nimic, penalizarea pe care mi-ai făcut-o neîncadrându-se în stilul politicos pe care-l ştiu, pe care-mi place să cred, nu-l foloseşti pentru rating, mă duce la gândul că trebuie să mă opresc de la com.
    ”Iubesc momentele in care n-ai nevoie de nimic, decat de tine!” să-ţi aduci aminte cât mai des de afirmaţia ta, abia atunci vor veni chestiile frumoase spre tine 😉
    punct

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 4, 2010 la 11:04 pm

    Stii cum se zice: e blogul meu si fac ce vreau cu el. Asta nu ma impiedica sa ma pastrez un tip decent. Sper ca in general reusesc. Cat despre rating, el e dat de tonul nasol, troller-esc, nu de ala civilizat. Dar nu prea vreau sa discutam despre asta, nu ma inspira subiectul, deocamdata. 🙂
    Daca asta conteaza, blogul, pentru mine, e o defulare, un mod de a vorbi singur fara sa mi se faca rusine, un loc unde se poate zambi liber, fara limitele oficioase. Deci glumim asa cum ne vine si nu ne rusinam, da?

    Te-am penalizat?! Unde, cand, cum? Zi-mi, ca nu cred. 🙂

    monicasicoe a spus:
    Noiembrie 28, 2013 la 12:19 am

    ce bine ca stau la casa. dar cand stateam intr-o garsoniera din centrul bucurestiului am avut parte de niste instrumente galacioase care au provocat pana si o gaura prin care vedeam si auzeam ce se intampla dedesupt. o seara linistita iti doresc

      drstoica a răspuns:
      Noiembrie 28, 2013 la 4:21 pm

      Unde era gaura? În pardoseala din baie? Și dedesubt locuia un tip ca din revistele tale preferate? Excelent! 🙂 Aș fi vrut și eu să am o gaură de comunicare vizuală cu vecina de sub mine. Nu acum. Când eram puști, că aveam o vecină… 🙂
      Mulțumesc, o zi perfectă și ție!

        monicasicoe a spus:
        Noiembrie 29, 2013 la 1:18 am

        gaura era in baie. doar ca dedesupt era o gasca de muncitori departe de reviste sau alte idealuri. si in plus, venea mirosul mancarii pe care o gateau la mine in baie. dubios. sa iti intre miros de mancare in wc, nu? 🙂

          drstoica a răspuns:
          Noiembrie 29, 2013 la 1:47 am

          Nu vrei să te muți sub mine? Că eu nu fac mâncare în baie, la mine miroase a chestii îmbietoare. 🙂 🙂

            monicasicoe a spus:
            Noiembrie 29, 2013 la 2:04 am

            adevarul este ca nu am avut niciodata un vecin. care sa imi placa, sa ma intrige sau sa… ceva de orice fel. depinde. unde stai? ma bucur ca nu faci mancare in baie, asta e un punct in plus, clar. zi-mi cu ce ma ademenesti. daca ma mut sub tine, ai noroc, impart dulceata cu tine

              drstoica a răspuns:
              Noiembrie 29, 2013 la 2:10 am

              Eu în baie fac multe, dar nu mâncare. Singur sau nu. 🙂 Dacă-mi dai dulceață de castane prin gaura făcută special, îți dau, la schimb, ce vrei tu. Ce vrei tu? 🙂

                monicasicoe a spus:
                Noiembrie 29, 2013 la 2:21 am

                pentru inceput un gand bun la ceas de seara. apoi un cantec vesel 🙂 ai?

                  drstoica a răspuns:
                  Noiembrie 29, 2013 la 2:26 am

                  Vrei să ți-l cânt la ureche? La mine sau la tine? 🙂

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

