Românio, fiț-ar candidații…!

Publicat pe Actualizat pe

Marinarul, Pastarnacul si Flori Antonescu de la PNL, Tribunul nebun, Ciobanasul dement si Primarul policlinic sunt cei mai importanti dintre candidatii la Cotrocenii din urmatorii 5 ani. Ingrozitor trecut, jalnic prezent, previzibil viitor. Am un drag de ei ca de gripa porcina.

Dar haideti la vot sa-i bagam in criza lor de nepotriviti ce sunt!

Stiati ca Nicolae Ceausescu traieste? Intr-o cabana din Cuba, alaturi de Hitler, Stalin, Mihai Viteazu si Michael Jackson. Scrie pe youtube. Bea si fumeaza iarba, rade de noi si sta gata sa se intoarca. Se bucura ca ne-au dat astia UE.

Eu voi merge la vot pe 22 noiembrie. Serios.

Domn’ Basescu. Domn’ Iliescu. Noi n-am vrea sa ne intoarcem la asta. Nu va incapatanati sa iesiti din viata politica romaneasca! Luati-va sclavii si lasati-ne odata pe mana unor nepatati, lasati-ne sa traim ca aia catre care emigram ca fraierii in fiecare an!

Aveti rabdarea sa vedeti materialul asta filmat; poate n-ati prins vremurile sau poate va ziceti „era mai bine pe timpu’ lu’ Ceausescu, ma”.

11 gânduri despre „Românio, fiț-ar candidații…!

    ina bixade a spus:
    Noiembrie 1, 2009 la 6:48 pm

    Nu exista blog romanesc in care sa nu se scrie despre politica…romanii sint parca intoxicati si obsedati de politica…mai bine vino la NY, sa te colind, decit sa sa mergi la vot. La ce bun, oricum? (bag strimbe, da:)!!!!

    drstoica a răspuns:
    Noiembrie 1, 2009 la 7:34 pm

    Asa, baga strambe, fa-ma sa emigrez, transforma-ma in colindator sau colindat day by day! 🙂
    Faza finala a alegerilor va avea loc de Sfantu’ Nicolae. 99% dintre candidati vor primi in ghete un… da, ai ghicit! 🙂

    Cristina a spus:
    Noiembrie 1, 2009 la 9:23 pm

    Da, hai sa emigram cu totii! 😀 Dar inainte de asta, hai la vot, poate mai salvam ceva din tara asta 🙂 .

    ce-ti doresc eu tie a spus:
    Noiembrie 1, 2009 la 10:29 pm

    Ahh ce bine ca ai deschis subiectul asta de 2 lei plin de personaje care sunt facute parca n=numai din materii fecale,ca eu parca tot cacati le-as spune. Un dezgust mai mare ca asta nu l-am mai simtit de mult,de cand eram in armata si vedeam cum niste dobitoci care aveau niste”grade”fruntas sau cel mult caporal,isi bateau joc de tine asa razandu-ti in fata.La fel si cu scarbele astea care vor acum sa candideze. Cel putin acolo stiam ca mai am cateva luni si dupa aia ii scuip in fata pe strada,dar cu astia nu stiu cati ani o sa ne mai chinuim cu ei. Un dezgust total. Dar dat fiind ca toti sunt baieti buni m-am hotarat, iar la alegeri o sa-i votez pe toti,asa ca sa nu se supere niciunul. Azi am vazut o melodie tot de-a parazitilor,pe realitatea(stiu k nici astia nu-s sfinti ma refer la trustul de presa nu la formatie) si am vazut melodia asta http://www.youtube.com/watch?v=QHpVTgX2kRQ

    ce-ti doresc eu tie a spus:
    Noiembrie 1, 2009 la 10:32 pm

    HAI ROMANIA sloganul primarului policlinic. Mai bine zicea hai prostilor.Ca doar in ochii lor cam asa suntem vazuti.

    drstoica a răspuns:
    Noiembrie 1, 2009 la 11:00 pm

    @Cristina: Hai, Cristina, te astept la vot. 🙂

    @ce-ti doresc eu tie: Pana pa 22, poate se naste un candidat nou. Stiu, e vis, e aberatie, da’ lasa-ma sa aberez, ca atat ne-a mai ramas. 🙂 Acum, serios vorbind, eu voi merge sa votez. Nu vreau sa mai vad un d-alde Gigi care se va lauda ulterior ca ia uite ce de procente castigatoare are el fatza de altii, ca la desheuroparlamentare.

    teonegura a spus:
    Noiembrie 2, 2009 la 12:18 am

    Fratilor, eu nu-mi doresc decat sa apuc, fara proteza-n gura si fara incontinenta sau prostata, anul ornitorincului sau ce-o mai fi fiind, in care sa ma trezesc ca nu dau (din nou) un vot negativ. Visez sa votez un om, un partid, o doctrina, un program de guvernare, o platforma si-o strategie cu entuziasm, naiba sa ma ia de idealist!

    adarus a spus:
    Noiembrie 2, 2009 la 10:01 am

    Pana una-alta, oricat am fi de intoxicati de politica si oricat ne-am preface ca rezolvam ceva daca ii dam un sut in fund, ne da ea noua unul, direct in boasele simbolice, daca ne lasam orbiti de ceea ce e la suprafata. Nu indemn pe nimeni sa aleaga din ce e acum pe piata, dar in ce ma priveste, am inteles ca nu am alta solutie decat sa aleg ce e mai de soi pe taraba. Altfel, risc sa raman cu ce e acum… sa mi se faca rau de la fiere de la atata alterare. De indigestii continue, nici nu mai pomenesc. Sa le iau pe toate, expusele, e clar ca nu se poate, ar insemna sa nu iau nimic si sa ii las pe altii sa aleaga pentru mine. Si daca tot e sa imi fie rau, prefer sa stiu ca mi-am facut-o cu mana mea.

    drstoica a răspuns:
    Noiembrie 2, 2009 la 12:36 pm

    @teo si ada: Foarte corect: numa’ stricaciuni pe taraba politica, numa’ oameni si partide fara orizont, cu ochii dupa cascaval, imuni/imune la criza. Dar voi vota. Si as vrea sa voteze toata lumea cu dreptul asta. N-o sa iasa unul care ne va face viata roz, ca nu-i de unde. Dar macar sa-i reducem definitiv la tacere pe cei care, pana acum, castigau 10% din 30% votanti si se erijau ulterior in reprezentantii a 30% din populatia Romaniei.

    teonegura a spus:
    Noiembrie 2, 2009 la 1:44 pm

    Sunt de acord cu tine, doctore. Bine punctat.

    andreea a spus:
    Noiembrie 6, 2009 la 2:02 am

    vai ce video. m-am uitat la tot si am fost ca in transa… … …

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

