Angajăm cocalari. La Spring Time. Exclus ăia cu 7 ani de-acasă!

Publicat pe Actualizat pe

In seara asta am trecut pe la Cora, trebuia sa alimentez frigiderul. Si dupa atata invarteala prin ditamai magazinul, mi s-a facut foame. In Cora n-ai cine stie ce de ales. McDonald’s, KFC, Burger King si Spring Time.

In cazul primelor doua, e bine sa nu stii cum bucataresc si din ce (apropo de filmuletele-reportaje care au tot circulat pe net). La gust, produsele sunt ok, dar m-am saturat pana peste cap de burgerii si puii lor ultraconservati.

De la Burger King am mancat prima data la Londra. Imi venea sa vomit. Serveau niste indieni care se scarpinau in fund, apoi luau mancarea cu mana fara jena si ti-o puneau pe farfurie. A doua oara am intrat intr-un BK din Milano. Mi-am promis ca e si ultima, nu-mi mai trebuie. Carnea era arsa de nu puteam s-o inghit nici cu o tona de lamai.

La Spring Time mai mancam cu ceva ani in urma. Imi placeau foarte tare salatele. Odata imi era burgerul atat de sarat, incat am crezut ca scapasera o salina in maioneza. Altadata am asteptat vreo 30 de minute pana ce mi-au pregatit aia niste semipreparate cu gust ranced. Iar servirea e una plina de sictir, ca si cand respectivii ar lucra moca la Spring Time. Ok, or avea salarii mici. Dar ce vina are clientul care vine sa lase niste bani la casa si e tratat cu flit, cu scarba, cu marlanie? Pai, scuza-ma, ca nu-s angajatul si fanul niciunuia, dar la McDonald’s si KFC cam zbarnaie fetele alea (de cele mai multe ori). Si nu vorbesc cu tine de parca ai fi ultimul om.

In seara asta, mi-am adus aminte de ce n-am mai mancat de-un car de vreme la Spring Time. Initial, uitasem care e procedura la ei cand vrei sa cumperi ceva. Drept urmare, am rugat un tip care servea clientii sa-mi dea aia si aia. „La casa.” Atat mi-a zis, uitandu-se ca taranul, cu bale in coltul gurii, dupa niste gagici trecatoare. M-am dus la casa, am comandat si am platit unuia tatuat peste tot, care striga la un coleg si radea a prost de parca il recrutase Spring Time direct din satra. Mi-am luat bonul si m-am intors la ala care trebuia sa-mi dea meniul platit. A primit bonul si s-a intors cu spatele. „Reveniti”, mi-a aruncat peste umar. „Peste vreo 4 minute, nu stiu.” Pai, daca tu nu stii, fratele meu, atunci cine sa stie?!? Mi-a mai facut un semn cu mana cum ca trebuie sa-mi umplu singur caserola cu salata si gata. Plus ca nu s-a obosit nicio secunda sa-mi puna snitelul pe farfurie cu altceva decat cu mana aia jegoasa, cu care imi numarase banii si daduse o tura pe tejghea sa vada cat de plina e de unsoare.

Multi nervi mi-am facut dintr-un nimic de intamplare, dar ma oftic atunci cand vad atitudini atat de diferite la niste echipe de oameni care lucreaza fix in acelasi domeniu si umar la umar. Cum de unii pot, altii nu? Ca dam vina una, doua pe Romania. Iar daca-i concediaza patronul (nu cred ca e cazul celui de la Spring Time, pare din acelasi aluat cu ei, e libanez), sar repede de fund in sus si se intreaba de ce.

LATER EDIT 2013: A se ține cont de data postării ăsteia. De atunci, n-am mai trecut pe la Spring Time, deci nu mai pot spune dacă lucrurile pe-acolo s-au schimbat în vreun fel. E, oricum, experiența mea personală.

18 gânduri despre „Angajăm cocalari. La Spring Time. Exclus ăia cu 7 ani de-acasă!

    niculae a spus:
    Noiembrie 2, 2009 la 3:13 pm

    Am luat anul acesta 2 pizze de la SPRING TIME UNIVERSITATE.
    In aprilie am primit-o cu o guma mestecata in farfurie.
    Acum in octombrie era o guma mestecata in tava.
    Sper sa nu mai ajung vreodata pe acolo ca o sa chem televiziunea si sanipidul dupa !
    Niste JEGOSI IMPUTITI SI SCARBOSI !!!
    FERITIVA DE EI CA ISI BAT JOC DE OAMENI!!!

    paparazzi a spus:
    Ianuarie 11, 2010 la 1:21 am

    in legatura cu servirea va garantez k nu sunt toti la fel … iar calitatea produselor este foarte buna … nu gasesti nimic expirat … totul are control calitativ si sanitar etc … acum depinde la care dintre cele 25 de restaurante mergeti … nu toate sunt la fel … depinde de angajatii … cum servesc sau cum prepara produsele … fiecare in felul lui .. asta e …

    paparazzi a spus:
    Ianuarie 11, 2010 la 2:09 am

    In schimb haideti sa va spun o poveste … interesanta care as vrea sa o fac cat se poate de publica.
    La SpringTime e cea mai mare bataie de joc „in spate” cum se spune la nivelul sefilor. De Exemplu la Ramnicu Valcea un Supervisor care chiar vreu sa-i dau numele … Popescu Eleonora, si-o trage (scuzati expresia) cu Managerul Zonal … om insurat la casa lui … cica (Florin Crisu ). .. si a ajuns manager de restaurant … dand la o parte fostul manager acuzandu-l de furt din seiful firmei … lucru adevarat dar facut impreuna de ambele persoane …. dar doar una a avut de suferit … cea care nu are relatii sus si nu si-o trage cu sefii) si acum face legea acolo … a instaurat un regim in adevaratul sens al cuvantului … vrea sa dea afara lucratorii care sunt impotriva ei, a trimis deja amenintari de desfacerea a contractelor de munca in cazul in care nu face cineva ca ea … sau apeleaza la cineva mai sus pe scara ierarhica … vrea sa inchida gura tutuor care stiu adevarul si o pot invinui sau sunt impotriva ei … vrea sa-si angajeze proprii oameni in care se increada, a propus scaderea salariilor (si bineinteles s-a aprobat, ca doar e amanta bossului nu?) … a scazut norma de lucru de la 8 la 7 ore pentru lucratori, sefii lucrand in continuare la 8 ore.
    Explicati-mi si mie cum de la salariu brut de 900 lei am ajuns sa luam 500-600 lei, dintr-o prima lunara de 200 lei acum s-a ajuns la 100-150 iar cele 20 de bonuri de masa au sczut la 15, avand in vedere ca vanzarile au crescut si se mentin cat de cat.
    Ce am putea noi lucratorii de rand sa mai facem?
    Ce putere avem noi? Cei care suntem impotriva ei bineinteles … daca s-au gasit si cei care” pupa sefa in dos” … care toarna tot, care imbarliga tot etc.
    Astept pareri !!!
    Chiar exista un grup vizat sa fie dat afara si care incercam tot felul de metode sa detronam „comunista” … prin orice mijloace … facerea publica a intregii povesti la ziare la tv pe net … iar cu asta astept sugestii si opinii …

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 11, 2010 la 10:33 am

    @paparazzi: Nu vorbeam de toate restaurantele Spring Time din Romania. Dar am avut experiente nefericite in doua dintre ele: Cora Pantelimon si Piata Victoriei (Bucuresti). Iti dai seama ca nici nu mai incerc altele.
    Despre sefii tai, despre „tragerile” din spate, iti asumi raspunderea spuselor; nu cunosc detalii, nu ma bag.

    paparazzi a spus:
    Ianuarie 11, 2010 la 2:32 pm

    ok … am inteles banuiesc k Bucurestiul este mai delasator din punct de vedere al ospitalitatii … poate ca au vanzari mai mari si de aceea … nu stiu ce sa zic … desi nu ar trebui sa fie asa … dar daca ajungi prin Valcea chiar te invit macar sa tragi cu ochiul pe la Spring … e cu totul altfel …
    In legatura cu cele afirmate normal ca imi asum raspunderea … dar doresc sa fac cat se poate de public … si sa aplic toate metodele care am putere sa dau comunista jos …

    alex a spus:
    Ianuarie 23, 2010 la 1:14 pm

    sava trag

    finutza a spus:
    Ianuarie 30, 2010 la 12:49 am

    labagii si poponari…

    La'Mishto a spus:
    Martie 14, 2010 la 10:02 pm

    @paparazzi: Tin sa spun ca eu am fost prima victima acolo in Rm. Valcea . Faza e ca acum platiti toate …si sa spun drept, ma bucur =)))…pacatele se platesc mai devreme sau mai tarziu….stii bine la ce ma refer asa ca n’are rost sa intru in amanunte…. Respect Leo :)) a stiut sa fie sus

    Gigel a spus:
    Iulie 26, 2011 la 8:28 am

    macar e buna sefa aia ? :))

    dragosromanul a spus:
    Ianuarie 13, 2012 la 6:57 pm

    Eu singur am inspectat cum ar fi o aplicare la un post liber de-al lor. Va recomand sa fugiti de ei, atat ca potential angajat cat si ca client.

    http://jobfeedback.wordpress.com/2011/11/28/angajari-springtime-bucuresti/

    camelia a spus:
    Ianuarie 19, 2012 la 3:21 pm

    sunt un fost angajat de la sprig tiime,sunt de acord cu toate comentariile negative asupra tuturor angajatilor care lucreaza la ei. respectul lor fata de cei mai vechi in firma este zero, nu respecta nimic . pt ei nu conteza ca ai studii si ai un potential intelectual ridicat, daca iti expui punctul de vedere si comentezi prea mult ajungand intr-p functie de raspundere fac ei tot posibilul sa te retrogradeze, sa te injoseasca in ultimul hal(asa am patit eu) si in ultima instanta iti dai demisia. am avut demnitatea de a nu ma calca in picioare de niste oameni daca ai pot numii asa pt ca nu merita, mi-am dat demisia fara niciun regret. nici nu au avut curajul sa-mi vorbeasca sa-mi spuna motivul retrogradarii, URAT!! d-na directoare…de fapt esti o dictatoare!

    crisss a spus:
    Ianuarie 22, 2012 la 12:33 pm

    Alina Voicu directoarea executiva a firmei o tarfa de lux pacat ca esti expirata acum ( o grasa imputita) si Paula o proasta lesinata iar fratioru fute tot ce prinde si normal daca are o schiopa acasa :))))

    Unu a spus:
    Iulie 27, 2012 la 10:57 pm

    Dle Doctor Ahmed sunteți un om slab daca va lăsați influentat de ideile unor femei fără experiența in domeniul Fast-Food. Distrugeti definitia de fastfood in slowfood. Oamenii din linia întâi sunt batjocoriti in ultimul hal. Ei duc greul si clienților dar si controalelor. Decât sa plătiți degeaba acei oameni din controlul intern mai bine stimulati angajații sa muncească cu drag si sa vina de plăcere la munca. Dar ce va dau eu sfaturi! Aveti fetele care va conduc afacerea dar o conduc in jos. Bafta la coboare. Sa nu va loviti prea tare…..aaaa dar nu aveți cum sa va loviti ca e o moarte lenta. Te pupa un om care cândva mânca zi de zi la spring.

    Oancea a spus:
    Ianuarie 30, 2013 la 12:15 pm

    sau schimbat multe in Springtime si mai ales la Cora…

    cristi a spus:
    Iunie 13, 2013 la 3:52 pm

    Am intrat pe acest site din antamplare si parerea mea este..Sunteti foarte obraznic domnule!banuiesc ca facetiparte din categoria celor care merg la cumparaturi si acolo vi-se pare ca sunteti mai deosebit fata de cei care lucreaza acolo si cautati sa va certati cu cineva inferior dumneavoastra!La cum va-ti exprimat aici sigur o cautati cu lumunarea oriunde ati merge!va recomand sa va schimbati atitudinea de reclamagiu!Esti cetatean European si ai drepturi!nu-i asa?dar pana la urma la tara nu se mai face pizza si in aragaz? stai acasa si imbiubate cu bunatatile tale deosebite daca toti ti se par niste prosti si te dezgusta!cred ca ai mult timp liber si ati sta mintea lejera!succes!

    drstoica a răspuns:
    Iunie 20, 2013 la 1:30 pm

    @Cristi: Viața e greu tare. Și limba română la fel, nu? 🙂

    gina a spus:
    Ianuarie 17, 2014 la 12:25 am

    spring time este praf si din punbct de vedere al preparari si al serviri vreau sa imi cer scz pt totzy clienty care siau furato in felul asta sunt angajata la ei de un an jumate stiu povestea florin crisu si amanta lui ce este in spate jalnic mizerie lucruri expirate schimbare de etichete etc te culci su supervizorul sau cu menegerul de restaurant esty pus bine rau trebuie sa fi tarfa sa ajungi sus mai bine alceva decat spring este dpoar un sfat inca lucrez si styu ce se face in restaurante decat bolnav mai bine saorma de la colt de strada

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

