Londra multicolora

Publicat pe Actualizat pe

V-am povestit in amanunt despre Londra, v-am aratat locuri cu lipici la ochiul turistului, e cazul sa vedeti si oamenii. Pentru ca mie, in general, imi plac oamenii. Fotografiez fete si fetze de cate ori am ocazia. Iar in capitala Angliei mi s-a oferit un prilej crunt. Intr-una din zile am avut chiar timp sa parchez pe treptele fantanii in Piccadilly Circus, printre oameni de toate culorile, natiile si mirosurile.

Am crezut ca pot sa postez aici o galerie foto reprezentativa pentru cam tot ceea ce inseamna Londra umana. M-am inselat. Selectasem vreo 50 de poze si tot mi se parea ca nu sunt suficiente. Iata cateva care vin, probabil, in sprijinul a ceea ce povesteam cu cateva zile in urma: doar New York-ul cred ca e mai pestrit si Parisul cam la fel, in toata lumea asta mare.

E placut sa privesti oamenii, sa-i cunosti, sa-i urmaresti prin locuri care le sunt „acasa” ori care doar i-au adoptat pentru o luna sau pentru tot restul vietii.

Această prezentare necesită JavaScript.

DSC_7347bsm

DSC_7075asm

DSC_6579asm

DSC_6368asm

DSC_5430asm

DSC_5435asm

DSC_5328asm

DSC_5294asm

DSC_5141bsm

DSC_5155asm

DSC_5092asm

DSC_5148asm

DSC_5091asm

6 gânduri despre „Londra multicolora

    andrathoughts a spus:
    Mai 11, 2009 la 5:48 pm

    Ce poze interesante, pline de oameni diferiti, fiecare cu problemele si ocupatiile lor. Nici sa vreau nu gasesc asa ceva in Romania:) Chiar imi plac pozele astea, exprima ceva mai mult decat o cladire.

    drstoica a răspuns:
    Mai 11, 2009 la 6:08 pm

    Multumesc de apreciere. Am sa mai pun o serie de poze facute in Londra. O singura serie, ca m-am intins. 🙂 Poze cu fete frumoase sau…londoneze. 🙂

    indiscreta a spus:
    Ianuarie 9, 2010 la 8:37 pm

    Imi ard talpile sa mai ajung odata acolo. Sa-mi mai rup picioarele prin parcurile alea cat imaginatia mea! Am o multime de poze frumoase de=acolo. Toate sunt in mintea mea! Si indienii aia….hmmm…. ce-as fi luat unu acasa.

    drstoica a răspuns:
    Ianuarie 10, 2010 la 12:29 am

    Anul asta tre’ sa ma mai intalnesc o data cu Londra, asa am stabilit si eu. 🙂

    Iustina a spus:
    Decembrie 22, 2015 la 9:50 pm

    Foarte faine pozele! Viața, în deplinătatea ei.
    Dar să trec direct la subiect: căutam pe net păreri și recomandări de cazare la Londra. Apoi m-am gândit că ar fi mai potrivit să cer câteva opinii oamenilor care au fost acolo, oameni despre care eu am o părere bună, cum că ar fi cu discernământ, ar aprecia calitatea, dar pune experiența în sine înaintea stelelor la cazare. Dintre necunoscuții cunoscuți, m-am gândit la tine, am dat o căutare pe blog cu „Londra” și iată-mă aici. Întrebarea mea este: unde ai stat și dacă ai recomanda acel loc? Nu de alta, dar să știu dacă să evit vreun loc sau, dimpotrivă, să merg cu încredere.
    Merci frumos (așa, anticipat 🙂 ) de timpul acordat. Mai întreb, desigur, vreo doi colegi care călătoresc mult, mai citesc ce zice gura lumii și decid.

      drstoica a răspuns:
      Decembrie 23, 2015 la 8:19 pm

      Pfff… m-ai luat prin surprindere, Iustina. :)) Am fost de mai multe ori, da’ de fiecare dată am stat în altă parte, eu așa fac în fiecare oraș în care mă întorc. Și niciodată nu rețin numele hotelului, decât dacă-i fac o poză. La Londra n-am făcut. 🙂
      Ce-i drept, pentru Londra e bine să fii atentă la recenzii serioase, echilibrate. Fiindcă nu te prea poți baza pe stelele lor, e mai haos decât în orice altă țară vestică în care am fost. La 4 stele arăta dezamăgitor și micul dejun era de rămâneai flămând, în timp ce, altădată, am riscat la unul de 2 stele, lângă Hyde Park (Columbia Hotel, parcă), recomandat de cineva, dar care merita măcar 3 stele, super mișto. Eu pun călătoria în sine pe primul plan, da’ un minim de confort și foarte curat tot vreau să fie. 🙂
      Îmi pare rău că nu te pot ajuta în vreun fel, deși mi-ar fi plăcut.

Ia descarcă și tu niște vorbe aici!

